torsdag 14 mars 2013

En sak i taget!

Hej bloggen!

Long time no see!

Jag har blivit sjuk igen och ja det suger och jag är jätteirriterad över att inte kunna träna. Tycker att jag har haft sjukdomar så det räcker och blir över för resten av året. Men tydligen inte...

I början av veckan fick jag ett mindre sammanbrott och började tänka katastroftankar. Det kanske är lika bra att lägga ner... Det kommer ju ändå inte att gå bra...

Ni vet hur det kan vara...

Idag bestämde jag mig för att ägna tiden då jag ändå inte kan träna åt andra, minst lika viktiga sysslor inför ett marathon.

Som till exempel att:

- "För-peppa" på Twitter med andra marathondebutanter

- Skapa den ultimata spellistan som räcker 4,5-5 timmar (tips mottages tacksamt)

- Surfa efter snygga löparkläder till den där förhoppningsvis soliga men helst inte jättevarma junidagen.

- Läsa om andra som sprungit Marathon



- Testa skor.

- Visualisera målgången på Stockhom stadion och träna på segergesten!

- Planera uppladdnings- och återhämtningsmat.

- Planera nya långpass (viktigt att variera sina rundor)

????

Vad har jag glömt?

Just det, vila är bra också!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar