onsdag 27 mars 2013

Home sweet home!

Efter en natt i mjuk hotellsäng med rena lakan känns det trots allt skönt att vara tillbaka i vardagskaoset igen!

Jag har mest jobbat de här dagarna men är väldigt glad att jag fick till det där löppasset i alla fall. Passade även på att utnyttja spa-avdelningen och badade och bastade en liten stund, det var ljuvligt! Dock räckte det med den där lilla stunden, har en tendens att bli lite rastlös på den typen av aktiviteter.

Maten har varit bra. God och fräsch med mycket frukt och grönt. Jag har haft goda förutsättningar att hålla mig till min plan. Dock ska erkännas att jag gick lite bananas på efterrätt och kakbuffé idag - men men...det är inte varje dag jag är borta på konferens! :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar