torsdag 3 oktober 2013

Lite seg...

Det har varit en aktiv vecka så här långt. Och än är den inte slut. I måndags det beryktade bropasset med Friskis. Tisdag och onsdag cyklade jag tur och retur till jobbet, två mil per dag. Idag körde jag och kollegan T en favorit i repris och sprang hem från jobbet. Otroligt trevligt och i härligt höstväder även den här veckan men hjälp vad jag var seg.

Jag hoppas att jag piggnar till under natten för i morgon springer jag Skoljoggen med mina elever. Pejlade läget idag, de flesta verkar känna sig bekväma med situationen, några är lite skraja och för ytterligare några är det vansinnigt prestigefyllt där det är viktigt att göra så bra tid som möjligt. Det jag ser som min uppgift i morgon är att springa och heja allt vad jag kan, lyfta fram de som inte tror att det kan och försöka visa att det faktiskt kan vara ganska kul att springa - något jag nog inte tyckte själv när jag gick på högstadiet!

Sedan blir det välkommet fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar