torsdag 3 december 2015

Lucka 3 - 3 övningar jag hatar

Det sägs att träning ska vara rolig, men jag säger: våga låta träningen vara skittråkig ibland! Det som är tråkigt är antagligen något du behöver bli bättre på och när du blir bättre på det, kommer det att vara mycket roligare. Så fungerar i alla fall jag!

Bakom lucka nummer 3 hittar du alltså mina 3 tråkigaste övningar:

1) axelpress
2) dips
3) utfall

Körde 3 set och 10 repetitioner

Kompletterade med 3 vansinnigt tråkiga övningar från mammamageappen. Väldigt viktig träning men tyvärr....tråkig!

Kan avslöja att om allt går som planerat gömmer det sig ett riktigt roligt pass bakom lucka 4! Vi ses i morgon!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar