onsdag 20 februari 2013

100 dagar kvar...

Började dagen med att missa morgonträningen, sånt som händer får göra ett nytt försök i morgon - eller i eftermiddag om E är sugen på en vagnjogg.

Men 100 dagar kvar till mitt första marathon alltså, det närmar sig. Jag ser fram emot dagen med skräckblandad förtjusning, tränar, planerar och suger åt mig av alla tips jag kan få!

Så har du sprungit marathon och vill dela med dig av ditt bästa tips, det där som man kanske inte tänker på första gången, lämna gärna en kommentar!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tycker maraton verkar läskigt.. Tjejmilen får räcka :D

    SvaraRadera
  2. Ja det är skitläskigt! :-) Men jag tycker milen kan vara läskig också - jag är så otroligt långsam men jag orkar ganska länge! :-)

    SvaraRadera

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar