tisdag 12 februari 2013

Ny frisyr och nya tag!




Klippte mig idag, en rejäl bit. Det känns alltid så skönt tycker jag, bort med det gamla slitna liksom! Sedan är det ju inte helt fel att bli ompysslad i lugn och ro i över en timme - som en heldag på spa för stressad småbarnsförälder :-)

Vad gäller träning så smög jag igång igår med en sk "power walk" med vagnen och hemmastyrka med fokus på ben. Idag blev det styrka överkropp. För att komma in i goda rutiner igen har jag bestämt mig för att följa i alla fall första veckan i den här boken.


Bra kosttips, tydliga styrkeövningar och träningsupplägg. Jag gillar! Men efter den här veckan blir det förhoppningsvis betydligt mer löpning... Nu känner jag mig i alla fall hyfsat frisk och det blir bara bättre!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar