onsdag 13 februari 2013

Välbehövlig vilodag!

Det stod vila på schemat idag. Passade mig utmärkt då jag varit vaken en stund i natt och pysslat om E som är lite risig. Lyckades till slut få honom att sova till 7:30 - riktigt skönt! :-)

Vilodagen har helgats med en promenad till affären. Fick till och med lite sol på näsan.



När jag ändå var hemma passade jag på att dra igång ett par storkok. En laddning köttbullar och en köttgryta som står i ugnen och puttrar.

Annars har vi inte gjort så mycket. Lekt med briotåget, tittat på nya Tomas tåg-filmen (det är tåg som gäller här hemma) läst böcker och ätit frukt.

Hade det inte varit för det snoriga barnet så hade det varit en perfekt och lagom lat vilodag!



C-vitaminsallad - grapefrukt, clementin, kiwi och jordgubbar!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar