lördag 9 februari 2013

ÄNTLIGEN!

Jag håller på att bli knäpp på den här förkylningen (influensan?) som aldrig riktigt vill ge med sig. Bihålorna värker, jag hostar och känner mig trött och seg.

I morse vaknade jag dock lite piggare och vågade mig på att sparka igång gammelkroppen lite lätt. Det blev lite yoga i form av några solhälsningar (steeelt) och lite stretch för höfter och ländrygg . Men även några plankor och programmet "Stark rygg" från Poworkout.

Förutom att det kändes stelt och ovant kändes det mycket bra. Märkte knappt av bihålorna alls och det är helt klart att min rygg behöver röra på sig för att må bra!



Inte riktigt back in business men på väg!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Fluensan är inte kul för fem öre!

    SvaraRadera
  2. Tack! Nej den var riktigt tråkig, hoppas jag har gjort bort alla sjukdomar för det här året nu!

    SvaraRadera

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar