måndag 25 februari 2013

Oplanerad...

Den här veckan ligger allt fokus på lördag. Då är planen att jag ska springa riktigt långt för första gången i år. Minst 20 kilometer, men helst lite längre ärligt talat drömmer jag om att slå mitt distansrekord - 21 kilometer. Men dagsformen får avgöra!

Resten av veckan är hyfsat oplanerad, på marathonprogrammet står ett backpass och ett längre fartlekpass. Det sista blir förmodligen på torsdag på väg hem från jobbet, backpasset kanske redan idag.

Förutom detta lite styrketräning, hemma eller på gym - vi får se!

Det skulle också vara skönt att då in någon slags yoga- eller stretchrutin för att få fart på min stela baksida. Men när och hur, det vet jag inte!

Något oplanerat som sagt, men det kanske inte är så dumt ibland! Träningssuget är det dock inget fel på så jag är inte orolig för att träningen ska bli av!

- Posted using BlogPress from utmy iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar