torsdag 17 juli 2014

Planen...

Bulan växer men jag blir piggare och piggare. Så pass att jag faktiskt får gjort någon slags fysisk aktivitet varje dag. Varannan dag promenerar jag och varannan dag kör jag lite hemmastyrka. Såklart fortsätter jag med min kravlösa stil, inga måsten, bara för att jag vill och kan.

Blandar övningar från den här utmärkta boken...



...men anpassar övningarna till dagsform och vilka redskap jag äger (inte så många men tillräckligt). Lyfter lugnt och kontrollerat med stenkoll på bäckenbotten och core. Det känns bra och jag känner mig stark, så pass att jag faktiskt funderar på om jag inte behöver en lite tyngre kettlebell!

Vi får väl se hur det blir med den saken!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar