fredag 2 november 2012

Det fortsätter att gå tungt!

 Något fler morgonpass har det inte blivit den här veckan, jag har inte riktigt fått till det. Men igår sprang jag en runda på kvällen. I mörkaste november ser det likadant ut på morgonen som på kvällen och jag är ungefär lika trött.

Till en början kändes det helt ok, men så kom den där tunga känslan då jag blir så andfådd att jag nästan inte får luft. Benen känns ok dock.

Eftersom att ge upp inte är något alternativ försöker jag gilla läget så gott det går. Fram tills början av december då marathon-uppladdningen startar på allvar springer jag lugnt, går när det behövs och försöker öka på sträckan allt eftersom. Eftersom jag känner igen symptomen försöker jag också få i mig lite mer järn, kött, leverpastej, citrusfrukter, blutsaft, spenat, broccoli allt jag kan komma på...drar min gräns vid blodpudding, det gillar jag inte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar