torsdag 29 november 2012

Prioriteringar

Lille E är fortfarande sjuk. Han hostar och snorar och vägrar att sova på nätterna. Det är aldrig speciellt vältajmat när barn blir sjuka, det är alltid så mycket annat som man vill eller borde göra istället för att sitta hemma och torka snor och titta på Chuggington på dvd. Så också den här gången...

På jobbet är det fullt upp, hemma vill jag sätta igång och julstöka och på lördag var det meningen att jag och mannen skulle gå på fest. Inte så mycket att göra åt, bara att gilla läget och att PRIORITERA.

Som i kväll till exempel, prioriterade bort det här med matlagning och köpte pizza. Nu tänker jag prioritera bort det här med tv-tittande och gå och lägga mig istället. I morgon är det min tur att ta över vabbandet igen och man vet aldrig hur natten blir....
...men jag tror jag vet vilken låt jag kommer nynna på i morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar