söndag 11 november 2012

Laddar för en tuff vecka...

Söndag igen, veckorna går fort men helgerna ännu fortare!

Kommande vecka blir tuff. Jag ska klara av ett antal utvecklingssamtal, vilket kommer innebära några sena kvällar och mycket att hålla i huvudet. Min strategi för att klara av detta blir att ta ner förväntningarna på mig själv, det går inte att ge mer än 100 %. Det finns saker som kan vänta en vecka.

För övrigt är planen att sova så mycket som möjligt och för att kunna sova så gott som möjligt (utan massa tankar som snurrar i huvudet) ska jag även försöka se till att träna så mycket som möjligt.

Träningsstrategin är fortfarande lugna löppass. Försöker öka på distansen lite men tempot håller jag lugnt. Plankar vidare en stund varje dag och lägger in alternativ träning när tillfälle ges!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar