torsdag 18 april 2013

Dålig bloggenergi!

Mycket fokus på annat nu, inte minst en massa jobb. Men jag har inte glömt min kära blogg. Här kommer en kort uppdatering av läget!

- Det är vår i Göteborg! I alla fall om ni frågar mig. No more långkalsonger!

- Jag sprang ett riktigt ruttet långpass i lördags. Blev helt knäckt och började oroa mig för maxtiden på Stockholm Marathon.

- Jag sprang ett riktigt bra morgonpass till jobbet igår och kom på bättre tankar - jag ska klara det här!

- Jag blev övertalad att springa Vårruset (10 km) och har eventuellt en möjlighet att springa Göteborgsvarvet!

Mycket på gång, snart ska jag fixa vårfint på bloggen och skriva mer om uppladdning och återhämtning och SKOR!

Ha en fin dag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar