söndag 28 april 2013

En massa måsten och borden....

...som jag tänker strunta i. Jag ska skriva det här inlägget, planera nästa vecka, kanske kolla lite på tv och gå och lägga mig. Har sovit fruktansvärt dåligt hela den här veckan och inte tränat som jag brukar. Känner mig trött och tung i kroppen. De där 15 kilometrarna från i förmiddags börjar dessutom ta ut sin rätt. Så lustigt förresten att det kändes som att jag sprang ett "kort" pass idag, allt är relativt liksom :-)

Veckans plan blir så här. Hoppas att jag får till 4 pass den här veckan - om allt går som det ska blir det mitt längsta hittills på lördag! 

Måndag: Vagnjogg + styrka
Tisdag: Vila
Onsdag: Löpning backe
Torsdag: Löpning lugn distans
Fredag: Vila
Lördag: Långpass
Söndag: Vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar