lördag 27 april 2013

Marathonskorna?

Saucony Trrumph 10 är det som kommer sitta på mina fötter under Stockholm Marathon om allt går som planerat. Jag har dragit på det här skoinköpet alldeles för länge nu, men idag var det dags. Fick dessutom möjlighet att inkassera en försenad födelsedagspresent från pappa så jag hade inga ursäkter.

Jag gick till Löp och sko med ett öppet sinne, det enda jag hade bestämt mig för var att det inte skulle bli Saucony i år igen. Men det gick som det gick! :-) Gillar verkligen Löp och sko, de känns kunniga, man blir alltid trevligt bemött och väl omhändertagen. 

I morgon ska jag provspringa mina nya finskor. Längtar! Har inte fått till en endaste liten kilometer den här veckan, men i morgon är det dags! Tänkte även provspringa ett par nya tights också om vädret tillåter - men mer om det i morgon.  

Nyshoppad!
I morgon sitter de på fötterna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar