onsdag 10 april 2013

Transportlöpning - morgonversionen

Trots riktigt rutten nattsömn och tungt huvud tog jag mig ut. Inte tänka bara göra!

Min nya kompis Nathan fick riktigt hårdtestas och om det är någon som undrar kan jag avslöja att han, förutom vatten, rymmer: plånbok, nycklar, lärarkalender modell stor, en bunt engelskuppgifter, en macka och en liten burk med två ägg! Inte så illa va?


Själva löpningen gick helt ok, vädret var kallt men fint och duschen på jobbet var ledig när jag kom fram så jag fick snabbt upp värmen igen.

Klockan fem i åtta satt jag på min plats och kände mig full av energi, ungefär klockan 13 var jag redo att somna, men det är en annan historia!



Nästa vecka gör jag ett nytt försök om det blir löpning hem i morgon återstår att se - måste eventuellt ta till plan B!

Ha en fortsatt fin dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar