fredag 4 december 2015

Lucka 4 - jävligt jobbig julkalender

Tråkigt väder kräver tråkiga åtgärder. För det är inte lika roligt att springa på löpbandet, men varmt och skönt att slippa blåsa bort. Dessutom skönt att få lite hjälp med farthållningen. Att springa löpband är kanske inte jättekul men nu när jag äntligen kom mig iväg till gymmet kände jag att jag verkligen saknat det. Mycket ute- och hemmaträning den sista tiden har lämnat gymkortet oanvänt. Kanske dags att ändra på det. 

Idag blev det i alla fall "bara" löpbandet, favoritintervaller på temat 4, 4x4 minuter med 1 minut vila mellan. Var helt knäckt efter första och redo att hoppa av men bet ihop och tog mig igenom. Lucka 5 är inte helt spikad ännu men som benen känns just nu blir det nog ett lite lugnare pass…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar