torsdag 25 oktober 2012

Min träning...

Jag tycker om att träna och jag mår bra av att träna. Men ibland är jag lat och vill hellre äta kakor. Fast oftast tränar jag ändå. Sådan är jag!

Just nu har jag siktet inställt på Asics Stockholm Marathon som går av stapeln den 1 juni 2013. Det blir en utmaning som heter duga. I skrivande stund är jag långt ifrån i form utan kämpar hårt mot diverse virus och latmaskar. Den 3 december startar Marathon.se sitt träningsprogram inför Stockholm Marathon. Då tänker jag haka på. Vad jag har för tidsmål tänker jag än så länge hålla lite hemligt. Mitt primära mål är att ta mig runt, ha kul och göra mitt allra bästa.

Fram till den 3 december, då jag sätter fart på allvar, försöker jag hitta tillbaka till min träningsrutin igen.   Lugna glada pass med fokus på att underhålla den lilla form som finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar