tisdag 30 oktober 2012

Morgonträning och vintertid!

Höstlov och vintertid! Två faktorer som underlättar det här med morgonträning. Visserligen är jag "bara" ledig torsdag och fredag men jag har inga lektioner att planera och lite mer gott om tid på morgonen. Vintertidsonställningen är värdelös på många sätt men den gör mig trött på kvällen och i alla fall lite piggare på morgonen!

I morse ringde klockan 5:15, men jag förhandlade mig till en sovmorgon till 5:30. Strax efter 6 stod jag utanför porten och sökte efter satelliter till Garmin. Tog en välkänd runda på ca 4 kilometer, 4 mycket tunga kilometer skulle det visa sig.

Det går RUSKIGT tungt just nu, förmodligen tog den där sjukdomshistorien, för ett par veckor sedan, hårt på konditionen. Men jag kämpar vidare och försöker att inte stressa. Det är drygt 200 dagar kvar till Stockholm Marathon och 5 möjliga morgonträningsdagar kvar den här veckan!



Ur form men morgonpigg!

- Bloggar på språng eller skönt tillbakalutad i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar