tisdag 4 juni 2013

Återhämtningen!

Befarade blödande skavsår, blåsor stora som tennisbollar och ömmande, stela muskler. Men ingenting av detta inträffade.

Eller, såklart att jag är stel (i söndags VÄLDIGT stel) men jag hade förväntat mig mer. Så här tre dagar efter genomfört marathon är det som finns kvar en lättare träningsvärk i låren och en öm häl. Känner mig i övrigt pigg och frisk och redo för nya utmaningar. Den här veckan får nog bli väldigt lugn dock! Idag cyklade jag till och från jobbet, det kändes som en lagom start!

Hur är läget med er andra? Hur känns kroppen?



Bild från dagen efter, tillbaka på Stadion för att heja på syskonbarnen i Minimarathon!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar