söndag 23 juni 2013

Överväldigad....

Just nu är jag Veckans löpareMaratonbloggen i SvD. Jag anmälde mig till detta som en kul grej för ganska längesedan och hade nästan hunnit glömma det. Men nu kom det alltså med. Det har resulterat i en väldans massa besökare på bloggen vilket är mycket glädjande! Över hundra klick och besöksrekord idag och då har dagen knappt hunnit börja!

Jag är överväldigad och mycket tacksam! Välkomna hit alla nya läsare! Hoppas några av er väljer att fortsätta följa mig! Klicka på "följknapparna" till Bloglovin' eller Facebook uppe i högra hörnet för att inte missa något eller häng med @miasmara på Twitter. 

Jag ska försöka dela med mig av träningsinspiration, goda recept och andra tips. Vare sig du är soffpotatis, maratonproffs eller något mitt emellan hoppas jag att du hittar något du gillar! 

2 kommentarer:

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar