måndag 17 juni 2013

Som det kan bli...

Checkade av morgonpass 5/15 i morse. Det blev cykling till jobbet, eller egentligen lite längre än jobbet eftersom vi började dagen på en annan skola i stadsdelen. Jag tyckte att jag kom iväg i god tid i morse men av någon anledning blev jag lite sen i alla fall. Trodde dock att jag var i god tid men missbedömde avståndet totalt plus cyklade lite fel på slutet så jag blev sen, inte jättesen men för sen.

Egentligen hade jag tänkt hinna in på toaletten för att fräscha upp mig och byta om till något mer officiellt än träningstights och funktionströja, men det hanns aldrig med. Så jag bjöd på den och körde Sporty-looken fram till lunch. Ledde till en intressant diskussion om cykling i kaffekön i alla fall! :-) Det kanske är tur att jag är lärare och inte bankdirektör eller något annat!

Här hade det så klart passat fint med en klassisk "dagens outfit" men jag missade den (dålig bloggare).... Svarta capritights, långt rönnishlinne och tunn lila funktionströja. Mörklila Nike free på fötterna. Hade du kunnat gå till jobbet så? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar