tisdag 18 december 2012

Busigt...

Ändrar i min träningsplan. Busigt och lite riskabelt. Jag hade ju en väldigt bra plan idag, skulle bara gå på lite glöggmys med kollegorna först. Drack en mugg vinglögg och ett halvt glas vin inte mer, åt goda smörgåsar och choklad och hade trevligt. Tänkte nog att jag skulle lyckas ladda om till träning i alla fall men det gick inte.

Jag vet inte om det var vinet eller att jag inte sovit så bra i natt, men jag orkade inte helt enkelt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i morgon. Maken kommer hem lite senare än vanligt men jag slutar å andra sidan lite tidigare, alternativen jag velar mellan är:

- Springa på morgonen - innebär att jag måste gå upp ca kl 5, för att fixa detta måste jag få en hel natts sömn.

- Springa sent på kvällen när maken är hemma. Riskabelt....jag vet att jag kommer vara trött och risken är överhängande att jag kommer ställa in då också.

- Premiärspringa med joggingvagnen. Helt ok väder och isfria vägar gör detta till det just nu hetaste alternativet. Om lille E är med på det återstår att se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar