lördag 15 december 2012

Man ska ju inte slösa energi på att ångra sig men...

...när jag såg blötsnön som fallit under natten, såg hur den sakta övergick till regn och förvandlade de hyfsat springbara trottoarerna till blött tjafs....då ångrade jag mig!

Ångrade att jag inte sprang igår! Gick ut och åkte pulka med Lillskrutt istället, väldigt mysigt! Idag....väldigt omysigt!

Att springa i det här vädret gick bara inte, eller gick och gick det är klart att det HADE gått om jag hade velat...men jag ville inte!

Plaskade bort till gymmet och tog till löpbandet istället. 6 kilometer stod det på planen och 6 kilometer skulle det bli!

Efter 500 m var jag uttråkad, men jag bet ihop höjde musiken och började dela upp passet för att göra det lite roligare. Det blev aldrig riktigt roligt men det blev faktiskt 6 kilometer. I morgon står det 10 på planen, håll tummarna för bättre väder för det blir nog lite väl långt att köra på bandet!



Typiskt omysigt väder...



Kycklingskorna!

- Bloggar på språng eller skönt tillbakalutad i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar