fredag 1 november 2013

Fokus tack...

Håhåjaja! Förra veckan hade jag en ambitiös träningsplan som följdes till punkt och pricka..nästan, bytte söndagens långpass mot 1000 meters-intervaller på löpbandet. Den här veckan har det varit lite värre, har känt mig trött och ofokuserad - jobbet har upptagit många tankar och vår sjuka lilla misse som tyvärr dog i onsdags.

Sprang veckans första pass igår - torsdag. Tre vilodagar på raken är kanske inte hela världen men för mig är det minst en för mycket - fick kämpa rejält och var helt slut efteråt. Och då handlade det om en mesig liten 4 kilometers-runda.

Det blir så ibland - inget att haka upp sig på. Nyckeln till genomförda träningspass för min del är planering så nästa vecka ska jag försöka komma tillbaka till det.

I helgen kommer jag dock inte luta mig tillbaka och vila. Ett par pass ska jag nog få till...



Fördelar med höstrusket: jag får äntligen springa i mina supersnygga och supersköna tjocka tights från Rönnisch


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar