söndag 17 november 2013

Fyra!

Den här veckan blev det faktiskt fyra löppass. Ett intervallpass, två lite kortare distanspass och ett lite längre. Lagom mycket löpning och lagom mycket vila. Ett löppass varannan dag känns som en realistisk och hållbar plan - nästa vecka är planen att få till ett ordentligt långpass också. Och kanske ett nytt testlopp...Med lite tur kanske det fina vädret från idag håller i sig några dagar.

Under dagens pass kände jag mig faktiskt oväntat stark. Tyckte inte att jag tog i speciellt mycket men ändå blev tempot betydligt högre än på länge. Märklig känsla, men skön! :-) Märkligt var också det som hände när jag sprang över Göta älvbron, i början av bron blev jag omcyklad av en äldre herre - inget konstigt jag höll mitt tempo och tuffade på - men helt plötsligt kom gubben närmare och närmare igen, jag börjar inse att jag kommer bli tvungen att springa om honom, så jag gör det, springer om en cykel.

Nu var det kanske så att det var han som cyklade väldigt långsamt och inte jag som sprang snabbt, men det spelar ingen större roll - det var kul och jag kände mig stark! :-)


1 kommentar:

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar