söndag 12 januari 2014

Det här med väder....

Hett ämne oavsett årstid men kanske särskilt den här vintern. För min del om jag får önska (för det får jag väl? :-)) skulle jag kunna tänka mig att ha EXAKT det vädret vi hade idag i Göteborg säg resten av januari och hela februari.

Lyssna på det här...
- Några minusgrader
- Ingen nederbörd
- Bara lätt vind
- och SOL!

Underbart!

Förstår att det ställer till det lite för alla Vasaloppsåkare men min önskan är rent egoistisk! :-)

Tyvärr har jag inte fått njuta så mycket av det fina vädret. Dras fortfarande med en rätt seg hosta och hade inte riktigt ork för några storslagna aktiviteter. En promenad till lekparken fick räcka, men det gav en hel del energi bara det lilla!






Hoppas att alla haft en fin helg! Nu laddar jag för första hela arbetsveckan! Förhoppningsvis med i alla fall lite träning!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar