torsdag 2 januari 2014

Gott nytt år!!!

Here we go 2014!

Firade mysig nyårsafton hemma med maken och en småkrasslig E. Vi käkade gott och slappade i soffan och var så pass pigg idag att jag slog till med årets första löppass. Några nyårslöften har det inte blivit ännu, det skulle vara att springa snabbare då i så fall :-) Däremot tog jag tillfället i akt att anmäla mig till två lopp som jag planerar under året - seedningsloppet i Göteborg i mars och Stockholm Maraton. Japp så får det bli! Skulle också vilja springa något mindre lopp under året som jag aldrig sprungit innan - något nytt helt enkelt, jag får se vad jag kan hitta på! 

Gott nytt år till er! Ta vara på tiden, fokusera på det som får er att må bra och vara glada! 

Årets första - check! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar