torsdag 16 maj 2013

Börjar få lite feeling i alla fall....

Det här med att jag ska springa Göteborgsvarvet på lördag har ju hamnat lite i skymundan av Stockholm Marathon. Jag har faktiskt inte tänkt på det så mycket. Men nu börjar jag komma i stämning och håller på att få till en riktigt bra uppladdning.

Idag har jag hämtat min nummerlapp och trängts lite på mässan. Det blev inte så många fynd, en ny adidaskeps och ett par favoritstrumpor från Gococo Om jag hade haft tid och ork hade det säkert gått att fynda mer, men jag fick det jag behövde i alla fall.

I kväll har jag passat på att tvätta kläder och pyssla om mina fötter. 

I morgon laddar jag kanske med något extra mellanmål, ordentligt med vatten, pastamiddag och lite salta nötter på kvällen. Det lutar åt att bli en svettig dag på lördag, lika bra att grunda med bra energi och vätska. 

Förhoppningsvis får jag till någon extra timme sömn också, men det är liksom aldrig någon garanti i det här huset. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar