onsdag 1 maj 2013

En månad kvar....

Nu gäller det! Snart ska de där träningstimmarna förvaltas. Jag är nervös men mest förväntansfull. Den här sista månaden gäller följande upplägg...

Träna klokt! Inte överdriva, inte försöka ta igen missade pass. Försöka hinna 3 långpass till innan jag börjar trappa ner de två sista veckorna.

Äta bra! Även här - inte överdriva, mycket grönsaker, protein, kolhydrater och bra fett. Inte slarva och hoppa över mål.

Hålla mig frisk! Handsprit och happy thoughts :-) Sköljer näsan för att slippa bihålekrångel, äter mycket frukt och försöker sova ordentligt. Kompletterar med en vitamintablett och probiotika.

Tänka rätt! Älskar att kolla banprofil och karta, lägga upp strategier, testa och planera energi. "Se" mig själv svänga in genom marathonporten på stadion. Spurta så gott det går mot mål.... Om man tänker att man kan klara det är mycket vunnet tror jag!

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar