onsdag 29 maj 2013

Fullt ös!

Förlåt min frånvaro, men här är fullt ös på alla fronter! Jobbet tar upp en stor del av min tid och mina tankar. Den där stunden vid datorn på kvällen har jag försökt ersätta med sömn!

En positiv grej med att jag har rätt mycket att stå i är att jag inte har haft tid att bli nervös inför lördag. Men nu börjar det kännas, nu är det bara TRE DAGAR KVAR!

Det mesta börjar dock falla på plats och jag mår bra men är lite trött. Allt praktiskt med nummerlapp, transport mm är ordnat och igår lämnade jag matönskemål till mamma och pappa (som står för kost och logi under helgen).

Ikväll tänker jag springa en kort runda och kolla över så att jag inte behöver tvätta något. I morgon efter jobbet lägger jag allt annat åt sidan och kör full fokus mot Stockholm Marathon 2013!

Ok nu är jag lite nervös! :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Lycka till i Stockholm! Blir nog mindre varmt än GBG-varvet iaf:)

    SvaraRadera

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar