söndag 5 maj 2013

Dagen efter....

Dagen efter det längsta passet känns kroppen förvånansvärt fräsch. Inga ömma knän, stel rygg, onda benhinnor och annat trams som jag har förstått kan dyka upp. Det enda som känns är en liten ömhet på höger fot, tolkar det som ovana vid skorna. Höger fot är den som svänger inåt mest och alltså den jag har mest problem med. Såklart är jag stel i låren och så men jag tar mig uppför trappan och ner igen utan större problem.

Värre är det med den där knoppen. Fy vad jag känner mig seg. Känner mig som dagen efter någonting helt annat. Men jag lovar, drack bara vatten och gick och la mig klockan 10. Jag måste nog läsa på lite mer om det här med återhämtning. Borde kanske ha druckit något annat än vatten efteråt också, sportdryck? Resorb? Får ta reda på mer om detta till nästa gång.

Således inte mycket gjort idag. Tog en kort promenad med Lillen i vagnen, mest för att få lite luft. Handlade lite...inget spännande, inget att blogga om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar