tisdag 22 januari 2013

Magsjukt!

Kanske tur i oturen att jag aldrig sprang de där 16 kilometrarna. Kanske var kroppen smart och sa åt mig att ta det lugnt i stället. Natten till söndag slog den nämligen till - magsjukan. Både jag och mannen, samtidigt.

Den natten blev det inte mycket till sömn. Mådde fruktansvärt dåligt hela dagen efter men slapp kräkas mer. Huvudvärk, yrsel och ont i kroppen. Vi turades om att sova och leka lite med stackars E som var piggast i familjen.

Mot kvällen började jag dock känna mig bättre och fick faktiskt i mig lite rostat bröd. Jag är hemma från jobbet idag också fortfarande ganska matt och trött, men känner att idag kan jag nog försöka få i mig lite mer mat.

Hoppas ni har det bättre!



Mellanmål till en familj på 3, lille E var den enda som fixade fast föda.



Det här blev jag bjuden på i lekrummet - kanske tyckte E att mamma åt lite dåligt :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar