söndag 20 januari 2013

Ställer in...

Den här helgen har jag inte haft någon lust att springa överhuvudtaget. Skulle ha sprungit 16 km i lördags men kände redan i fredags att benen nog behövde en extra vilodag. Som om inte det vore nog blev vi natten till lördag väckta av en magsjuk Lillskrutt. Den natten blev det inte mycket sömn. Och dagen efter var det dessutom ruskigt kallt.

Inte de bästa förutsättningarna för att springa långt.

Idag var det bättre, både med han den magsjuke och vädret. Men fortfarande...ingen lust!

Bestämde mig för att ta en "ladda-helg", sova, äta det jag känner för, städa och röja bort lite kvarglömd jul. Pyssla på med sådant som jag aldrig hinner/orkar göra annars.

Det är fortfarande många veckor kvar till maran, jag är inte stressad!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar