tisdag 6 augusti 2013

Best of bloggen!

Idag fick jag veta att jag inspirerat en person i min närhet till att ta upp löpning efter att ha läst om mig som Veckans löpare i Maratonbloggen. Jag blev så klart stolt och lite rörd och glad för det kom verkligen i en period då jag känner mig seg och trög i min löpning. Känner att jag inte riktigt kommer någonstans och känner mig allt annat än inspirerande. 

För att vända min trista trend och ta till mig av berömmet jag fick tittade jag tillbaka i bloggen (den här och den gamla). Mest kanske för att bevisa för mig själv att jag faktiskt gjort en del rätt så häftiga grejer och skrivit bra saker (om än inte alltid så välformulerade :-)). Om fler vill inspireras till att komma igång eller börja om är jag glad att kunna hjälpa till. 

Här har ni, the very best of bloggen! 







Om mitt första marathon.

Ha det gott alla och glöm inte att det aldrig är för sent att börja.

Sommaren 2010 - nybliven mamma, glad men tung och trött.

Maj 2011 - springer Göteborgsvarvet för första gången. Lite starkare, lite tuffare :-)

Juni 2013 - springer Stockholm Marathon känner mig i det närmaste oövervinnerlig.
Hittade också vad jag skrev om Stockholm Marathon efter att jag sprungit Göteborgsvarvet för första gången. Jag visste redan då att jag kunde mer än så...:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar