söndag 4 augusti 2013

Jättelångt eller pyttekort!

All träning är bra träning eller hur? Men jag kan inte låta bli att sura lite över att jag för andra veckan i rad missar ett långpass på grund av taskig planering.

Nu blev det som det blev och jag tar åter igen nya tag nästa vecka. Dagens pass blev bra precis 4 km strax innan middagen. Försökte lägga in några fartökningar och faktiskt så kändes det helt ok.

Nästa vecka är det en del på G. Sista semesterveckan för mig och första jobbveckan för maken. Tänker njuta av ledigheten men även försöka planera lite framför så att övergången till jobbandet blir så smidig som möjligt. Röja lite hemma, tvätta, fixa matlådor och annat skoj.

Vad gäller träningsplanering ligger jag lite lågt. Tänker köra ett pass i morgon (typ som idag kanske något längre) och vila på tisdag. På onsdag har jag en grej inplanerad som är långt bortom min bekvämlighetszon...men mer om det, på onsdag!

Allt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar