fredag 12 juli 2013

Känning....

De brukar säga så vid sportevenemang ibland "spelare X kliver av på grund av en känning i Y". Igår provsprang jag med min "känning" i höften. Jag gjorde allt "by the book" - lugn uppvärmning, rörlighet, löpskolning, några snabba intervaller, lugn nedjogg och stretch. Det kändes lite under tiden men inte alls farligt, efteråt däremot var det precis samma som i tisdags.

Idag känns det fortfarande, men efter en promenad i Slottsskogen och lite massage känns det faktiskt bättre. Tänker att det nog inte är någon fara men att tre löppass den här veckan får räcka. I morgon ska jag testa ett pass på friskis och söndag blir det nog helvila.

Ser ljust på framtiden, snart kör jag för fullt igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar