tisdag 2 juli 2013

Veckans första....

Då var jag igång på allvar med träningen inför Stockholm halvmarathon. På programmet stod "5 kilomter lätt distans ca 32 minuter", jag sprang 5 kilometer stentuff distans på 31:34. Nöjd med att jag höll farten trots att det blev lite tungt. Idag skulle det även styrketränas, känner lite att de här snabba passen i kombination med styrketräningen kommer att bli nyckeln till framgång mot mitt mål.

Ingen rast och ingen ro alltså, jag körde:

- Raka sit ups (på bollen)
- Sneda sit ups (på bollen)
- Rygglyft (på bollen)
- Armhävningar (på bollen)
- Armpendlingar
- Tåhävningar
- Utfall

Bollen fick jobba även idag alltså, trött och nöjd!

Hoppas ni alla haft en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar