måndag 8 juli 2013

Transportlöpning - sommarversionen!

Idag hade jag egentligen planerat att cykla till badstranden men han den lille var lite för trött för att sitta i en cykelsadel, det fick bli vagnen - joggingvagnen. Jag ville helst inte springa med ryggsäck så det blev till att pyssla lite innan jag fick ner all packning. Men lunch, kaffetermos, vattenflaskor, badkläder, filt och sandleksaker lyckades jag till slut pilla ner. Lägg till 15 kilo 3-åring så fattar ni att det gick rätt tungt idag, men sprang gjorde vi. Där det var rakt och plant kunde jag släppa vagnen och springa som vanligt några steg innan jag knuffade på den igen. Det gick inte fort, men det gick. Knappt 9 kilometer blev det, längsta rundan med joggingvagnen och faktiskt längsta sedan Stockholm marathon om jag inte minns fel. Lille E (som inte är så liten längre) passade på att sova nästan hela vägen så när vi kom fram blev det full fart!

Bra start på veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar