söndag 28 juli 2013

Dagens...

Kör en bloggklassiker idag...

Dagens....

...träning

Korta, stenhårda intervaller i solgasset. Maken sällskapade och gjorde sitt bästa för att mana på mig.

...outfit

Köpte ett nytt linne på rea på Stadium. 150 kr, ett fynd :-) Tightsen var 3/4-långa men fick bli korta då jag slog hål på knäna under Göteborgsvarvet 2012. Strumpor Gococo (bästa, snyggaste, skönaste) och skor Saucony. Så då vet ni :-)



Jag var precis lika trött som jag ser ut!

...lunch

PALT! Grymt gott om än inte så
sommarfräscht! Men är man i Piteå så är man :-)



...semesteridyll!

Maken somnar barnet, jag sitter själv med en öl, tittar på solnedgången och lyssnar på vattnet som kluckar!



Hade det inte varit för de där myggen så hade det kunnat vara perfekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar